Makalecin - Güncel Blog Yazıları

Tüm yerkürenin beklediği Valorant hakkında bilinmesi gereken her şey burada! Detaylı Valorant rehberi…

0 19

Riot Games’in yeni oyunu Valorant çıktı. Valorant ile ilgili bilinmesi gereken her şey burada! Detaylı Valorant rehberi! Valorant sistem gereksinimleri neler? Valorant karakterleri, silahlar ve bilinmesi gereken her şey burada…

YENİ HARİTA: ASCENT

  • Tasarım Gayemiz: Yüksek kaliteli, “standart” bir taktiksel harita oluşturmak ve bu haritaya iki tarafı da vurmaya imkan sağlayan bir “orta alan” yerleştirmek. Bunu, üzerine inşa edeceğimiz temel olarak belirledik.
  • Çatışmaya Yönelik Özellikler: Ortası açık 3 kara modülü, kapatılıp açılabilen ve hasar alınca parçalanan kapılar.

YENİ AJAN: REYNA

Ruh Avcısı

ANAVATANI: Meksika

Meksika’nın kalbinden kopup gelen Reyna, teke tek çatışmalarda düşmanını ezer ve aldığı her skorla daha da coşar. Yapabilecekleri külliyen saf beceri gerektirir ve onu önemli formda performansa dayalı kılar.

  • AZLET – Ölmüş bir düşmanın ruh küresini tüketerek kısa müddetliğine hasar görmez ve görünmez hale gel.
  • SÖMÜR – Yakınlardaki bir ruh küresini tüket ve kısa müddetliğine süratle can yenile.
  • KEM GÖZ – Yok edilebilir, ruhtan bir küre kuşan. Göz, ona bakan tüm düşmanların uzağı görmesini handikaplar.
  • İMPARATORİÇE – Kana susamış bir hale bürün. Bu haldeyken Seri Atış özelliği kazanır ve düşmanları daha rahat görürsün. Birini öldürdüğünde yeteneğin mühleti sıfırlanır.

YENİ OYUN MODU: SPIKE’A ATAK (Beta)

  • Müsabakalar yaklaşık 8-12 dakika arası sürer.
  • Spike’ı yerleştir! Bu modun farkı, saldıran taraftaki herkeste bir Spike olması!
  • Daha kısa tıp öncesi ve cins müddetleri; 7 cinslik müsabakalar
  • 3 cinsin ahir Saldıran ve Savunan taraflar değişir.
  • Tüm oyuncular rasgele verilen, birbirinin birebir silahlarla başlar.
  • Her çeşitte temel yetenekler bedelsiz açılır.
  • Öldürmeler ve vefatlar için 2 ulti puanı kazanırsın.
  • Her tıpta 3-5 tane kişisel güçlendirme küresi haritanın rasgele noktalarında belirir.
    • Bu güç küreleri sürat takviyesi, silah yükseltmesi yahut ek hasar üzere avantajlar kazandırabilir.

SAVAŞ BİLETİ, NAMI BAŞKA HİKÂYE KONTRATI

VALORANT Savaş Bileti, VALORANT oynayarak ilerleyebileceğin bir yol ve açabileceğin kozmetik mükafatlar sunacak. Fiyatlı yolun yanı sıra herkese açık bir adet bedelsiz yol da olacak. Tercihe bağlı ve ek özellik olarak tasarlanan her şey, oyunu oynanışa tesir etmeden kişiselleştirebilmen için.

VALORANT NEDİR?

VALORANT PC’de oynanan 5’e 5, rekabetçi, karakter tabanlı bir 1. şahıs nişancılık oyunu. Keskin becerinin, büyük risklerin, ölümcül oynanışın ve ferdi muvaffakiyet anlarının öne çıktığı VALORANT, yaratıcı oyun şekillerini ödüllendiriyor. VALORANT’ta oyuncular, müsabaka boyunca oynayacakları ajanı kilitledikten sonra saldıranların savunuculara karşı olduğu 24 cinste savaş ederek kazanmaya çalışıyor.

VALORANT’ta nişancılık büyük kıymet taşıyor ve Riot Games tüm oyuncular için fiyatsız 128-tick sunucular, yerküre çapında birçok büyük kentteki oyuncuların 35 ms ping’in altında oynamasını hedefleyen küresel done merkezleri, keskin vuruşları işleyebilmesi için hususî olarak üretilmiş bir ağ programlaması (netcode) ve hususî bir anti-cheat (hile karşıtlığı) sistemiyle yüksek hassaslığa sahip bir oyun deneyimi sağlamaya kendini külliyen adamış durumda. VALORANT’ta nişancılık hassas, belirleyici ve ölümcül. Zafere ulaşmak sırf gösterilen beceri ve kullanılan stratejiye bağlı.

Yakın gelecekteki Yerküre’de geçen VALORANT’ta tamamı gerçek nahiyelerden ve kültürlerden olan küresel bir ajan takımından seçimini yapacaksın. Ajanların her biri haber toplamak, konum güçlendirmek, düşman istihbaratına karşı gözcülük yapmak, savunulan noktalara sızmak, alan denetimi ve dahası için kendilerine has taktiksel yeteneklere sahip. Bu yetenekler, sahih atışı yapabilmen için sana özgün taktiksel fırsatlar sağlayacak.

TEMEL ÖZELLİKLER

KESKİN NİŞANCILIK: Âlâ nişan alan bir oyuncunun elindeki rastgele bir silah, elleri titreyen dürbünlü bir keskin nişancı tüfeğini her devir yener. VALORANT’ta savaşlar milisaniyeler içinde bitebilir; birçok baştan öldürme anlık gerçekleştiği ve birçok tüfek 3-4 mermiyle öldürdüğü için irtihal devirleri kısayken geri tepme de cürüm affetmez. Yani her atış değerli.

SİLAHLAR: Ajanların tamamı, tipten çeşide belirlenen ekonomik sistem üzerinden tüm silahlara erişebilir ve onları satın alabilir. Silahlardaki geri tepme denetimi ve durumsal konumlanma, hem stratejik bedel hem de derinlemesine ustalaşma imkânı sağlıyor.

AJANLAR: Yetenekler, taktiksel haber akışı ve stratejik destek sağlayarak nişancılığın önüne geçmeden, ona eşlik etmeleri için tasarlandı. Her bir ajan, farklı durumlara yaklaşımını etkileyecek kişisel bir yetenek setine sahip.

 

HARİTALAR: VALORANT’taki her bir harita, geniş ölçekte çeşitli stratejileri ve ekip kompozisyonlarını destekleyerek binlerce saatlik oynama ve ustalaşma imkânı sunacak halde tasarlandı.

YERKÜRE: VALORANT’ta, yerkürenin farklı bucaklarından gelmiş savaşa hazır ajanlardan oluşan doğaüstü bir ekip, yıkıcı ve yerküreyi değiştirebilecek denli geniş çaplı, varoluşsal bir tehditle çarpışıyor.

TEKNOLOJİNİN TÜM İMKÂNLARINI KULLANIYORUZ

Riot Games tüm oyuncular için fiyatsız 128-tick sunucular, yerküre çapında birçok büyük kentteki oyuncuların 35 ms ping’in altında oynamasını hedefleyen küresel done merkezleri, keskin vuruşları işleyebilmesi için kişisel olarak üretilmiş bir ağ programlaması (netcode) ve kişisel bir anti-cheat (hile karşıtlığı) sistemiyle yüksek hassaslığa sahip bir oyun deneyimi sağlamaya kendini külliyen adamış durumda. VALORANT’ta nişancılık hassas, belirleyici ve ölümcül. Zafere ulaşmak sırf gösterilen beceri ve kullanılan stratejiye bağlı.

TEKNOLOJİMİZİN KIYMETLI AVANTAJLARI:

Benzersiz Kaliteye ve Altyapıya Sahip Oyun Sunucuları

  • Herkes için, fiyatsız, kişisel tahsis edilmiş 128-tick sunucular – VALORANT sunucuları başkaca, örnek suratını arttırarak (upsampling) tüm oyuncu hareketlerini 128 FPS’ye çekebilecek; yani rakibin zayıf internet ilişkisi sebebiyle lag yaşasa bile, VALORANT sunucuları onun hareketini de otomatik olarak akıcı bir 128 FPS’ye taşıyacak.
  • Küresel seviyede oyuncuların en az %70’ine 35 milisaniyeden düşük ping – Riot Games 2014 yılında oyuncuları Riot Games ağına olabilecek en süratli biçimde aktarmak için internet hizmet sağlayıcılarıyla denklik düzenlemeleri konusunda birlikte çalışmaya başlamıştı (“Riot Direct”). Riot Direct bugün VALORANT oyuncuları için ana taşıyıcılardan oluşan küresel bir ağa sahip ve yerkürede 35 kentte bulunma noktaları (PoP) var. Gelinen nokta şu: Yerküre çapında oyuncuların en az %70’i için 35’ten düşük (çoğu büyük kentte daha da az) ping, bozuk yönlendirmeleri tamir edebilme becerisi, tıkalı güzergâhlarda yük dengeleme ve gelecekte daha da çok oyuncuya hizmet verebilmek için yeni devreler ekleme (yani talep olan bölgede bu %70 sayısı artacak) konusunda kararlı bir Riot Games.
    • Yukarıda anlatılanların hepsi,“Peeker’s Advantage (Dikiz Avantajı)” olarak bilinen ve nişancılık oyunlarında sık rastlanan bir teknik güçlük sonucunda, zayıf ya da düşük kalitede internet ve sunucu meseleleri yüzünden saldıran oyuncunun savunan oyuncuyu o oyuncu daha reaksiyon bile veremeden evvel görebilmesi (ve ateş edebilmesi) durumuna karşı verdiğimiz mücadeleyi yansıtıyor. VALORANT pikseli pikseline eksiksiz, yüksek hassaslığa sahip oynanıştan daha azını kabul etmiyor ve Riot Games de bunu sağlamak için sahip olduğu üst seviye teknik deneyimi masaya koymakta kararlı.

Birinci Günden Anti-Cheat (Hile Karşıtı) Teknoloji ve Şahsi Hile Tespit Sistemi

  • Oyun içi wallhack’e (duvar hack’lemeye) dayanıklı “Savaş Sisi” – VALORANT’ın duvar hack’leriyle uğraş edebilmek için kullandığı şahsi “savaş sisi” sistemi, oyuncu konumlarının, görüş hattı gerçekleşmeden derhal evvel görülmesini engelliyor.
  • Sunucu yetkili oyun mimarisi – Tüm VALORANT oyunları sunucu yetkili olduğu için bir oyuncunun, sürat ya da ışınlanma hileleri üzere oyuna meydan okuyan hileler kullanması imkânsız hale geliyor.
  • Riot Games’den şahsi Vanguard hile tespiti – VALORANT, League of Legends’ın müdahaleye dayanıklı sistemine ek olarak yeni bir hile zıddı platform olan Vanguard’ı kullanıyor. Riot Games’in sahip olduğu ve geliştirdiği bir hile tespit aracı olan Vanguard, devamlı evrilen tespit formüllerine ve hilecileri anında uzaklaştırma becerisine sahip. Hile yapan bir oyuncu tespit edildiği anda oyun anında sona erecek ve kalan tüm oyuncular için telafi sayılacak.

DONANIM GEREKSİNİMLERİ

VALORANT, yerküre çapında herkesin yarışma edebilmesi emeliyle pek çok farklı PC donanımında çalışabilmesi için optimize edildi.

  • Önerilen Özellikler – saniyede 60 kare:
    • İşlemci: Intel i3-4150
    • Ekran Kartı: Geforce GT 730
  • Yüksek Donanım Özellikleri – saniyede 144+ kare:
    • İşlemci: Intel Core i5-4460 3.2GHz
    • Ekran Kartı: GTX 1050 Ti
  • En Düşük Donanım Özelikleri – saniyede 30 kare:
    • İşlemci: Intel i3-370M
    • Ekran Kartı: Intel HD 4000
  • PC donanım önerisi:
    • Windows 7/8/10 64-bit
    • 4GB RAM
    • 1GB VRAM

AJANLAR

VALORANT, savaşa hazır on bir tane ajanla çıkış yapacak.

PHOENIX (Birleşik Krallık)

Yıldızlardan aldığı gücü dövüş stilinin her noktasına yansıtan Phoenix, savaş sahasını alevlerle ve patlamalarla aydınlatır. Ardında destek olsun olmasın, bildiği üzere savaşmak için ileri atılacağından kuşkun olmasın.

  • YAKAR TOP – Tarafa temas ettiğinde ya da bir gecikmenin akabinde patlayan bir alev topu fırlat. Alev ortamı seni güzelleştirir, düşmanlara hasar verir.
  • ATEŞTEN DUVAR – Görüşü engelleyen ve içinden geçen herkese hasar veren bir ateş duvarı gönder. Tasarruf sırasında sağ fare tuşunu basılı tutup dönerek ateş duvarını bükebilirsin.
  • FALSO – Kısa bir gecikmenin akabinde kavisli ve parlak ışık halinde seri atış yapan bir işaret fişeği at. Patlamaya bakan tüm oyuncular bir vade kör olur. Sol fare tuşu sola, sağ fare tuşu sağa hakikat kavis verir.
  • YAKARDÖNER – Bulunduğun konumu işaretle. Yetenek müddetinde ölürsen yahut yeteneğin vadesi dolduğunda, işaretlenen konumda dolu canla hayata dönersin.

JETT (Kore)

Jett’in çevik ve darbelerden kaçmaya dayalı dövüş usulü, diğerlerinin alamadığı riskleri almasını sağlar. Her çatışmada üstünlüğünü zahir eder ve rakipleri daha nerede olduğunu anlamadan onları kesip biçmeye başlar.

  • DUMAN BULUTU – Çarptığı yanda görüşü kısıtlayan bir sis bulutu gönder. Yetenek tuşunu basılı tutarken dönerek toz fırtınasına falso verilebilir.
  • HAFİFLE – Kısa bir hazırlık vadesinden sonra kendini havaya yükselt.
  • RÜZGÂR ÜZERE – Hareket ettiğin cihette kısa bir aralık boyunca süratle atıl.
  • KESKİN FIRTINA – Orta ölçüde hasar veren ve baş atışlarında öldüren fırlatılabilir hançerler kuşan. Düşman öldürmek bütün hançerleri geri getirir. Sol tık, tek hançer fırlatır. Sağ tık, kalan tüm hançerleri kısa menzilli tek bir hamleyle fırlatır.

VIPER (ABD)

Zehir yüklü, çeşit çeşit kimyasal cihazı ile Viper savaş meydanını denetim altında tutarken düşmanın görüşünü de alt üst eder. Avını zehriyle değilse bile aklıyla kesinlikle avcunun içine düşürür.

  • ASİT HAVUZU – Patladığında asit havuzu oluşturan bir atış yap.
  • ZEHİR BULUTU – Tekrar etkinleştirdiğinde yakıt kullanarak zehirli duman salan bir gaz salgılayıcı fırlat. Kısa bir bekleme vadesinin akabinde alandan alınıp tekrar fırlatılabilir.
  • ZEHİR PERDESİ – Uzun bir hat üzerinde bir seri kalıcı gaz salgılayıcı bırak. Salgılayıcıları tekrar aktifleştirmek, yakıt karşılığında yüksek bir zehir duvarı oluşturur.
  • VIPER’IN İNİ – Büyük bir yeri kaplayan dev bir zehir bulutu salgıla. Viper bulutun içinde kaldığı sürece bulut dağılmaz. Bulutun içindeki rakipler Viper’a görünür olur.

SOVA (Rusya)

Sova düşmanlarını acımasız bir verimlilik ve titizlikle tespit eder, izlerini sürer ve onları yok eder. Kişisel yayı ve sıra dışı iz sürme yetenekleri ile ondan kaçsanız da asla saklanamazsınız.

  • ŞOK OKU – Temas anında hasar veren bir statik güç dalgası oluşturan bir ok at.
  • BAYKUŞ DRON – Denetim edilebilen bir dron gönder. Dronla, isabet alan düşmanları açığa çıkaran iğneler fırlatılabilir.
  • KEŞİF OKU – Sonar bir verici konuşlandıran bir ok at. Sonar sinyaller isabet ettiği düşmanları işaretleyip onları ortaya çıkarır. Yok edilebilir.
  • AVCININ HİDDETİ – Bütün haritayı uzunluklu boyunca geçen en çokça üç tane ölümcül güç patlaması ateşle. Düşmana isabet eden her vuruş ağır hasar verir ve onu işaretler.

CYPHER (Fas)

Tek kişilik gözetleme ağı Cypher, düşmanın her hareketini bilir, her sırrını duyar ve her manevrasını görür. Cypher’ın gözleri daima üzerinizdedir.

  • BUBİ TUZAĞI – İki duvar arasına kapalı bir bubi tuzağı yerleştir. Yakalanan rakipler kısıtlanır ve kısa müddetliğine açığa çıkar. Tuzak yok edilmediği takdirde faal hale gelerek yakalanan kurbanı şok eder. Yerleştirildiği konumdan alınabilir.
  • SİBER KAFES – Uzaktan aktifleştirilen bir tuzak fırlat. Üzerinden geçen rakipleri yavaşlatan bir kafes oluşturmak için yine etkinleştir. Tuzağa yanlışsız bakıp KULLAN’a basarak o tuzağı ya da ETKİNLEŞTİR’i basılı tutarak tüm tuzakları patlat.
  • BÂTIN KAMERA – Yerleştirilebilir kamera. Yerleştirdikten sonra görüntü yayınını görüntülemek için yine etkinleştir.  Takip iğnesi fırlatmak için kameradayken sol fare tuşuna bas.  Alanından alındığında ya da öldürüldüğünde tekrar yüklenir.
  • NÖRON HIRSIZI – Bir rakibin cesedinden haber edinerek hayatta olan vesair rakiplerin konumunu ortaya çıkar.

BRIMSTONE (ABD)

Hava araçları sayesinde Brimstone’un ekibi her vakit 1-0 öndedir. Gereken her türlü işlevselliği titizlikle ve inançla sağlaması, muharebe ortamında bu kumandanı eşsiz kılar.?

  • YAKICI – Hasar veren ateş sahası oluşturan bir yangın bombası fırlat.
  • KUVVET İŞARETİ – Yakınlardaki bir konumu maksat al ve etrafındaki oyunculara Seri Ateş sağlayan Kuvvet İşareti’ni çağır.
  • DUMANLI HAVA MEYDANI – Haritan üzerinden uyduyla konuşlanan sis perdeleri çağırarak düşmanın görüşünü kısıtla. Konumu belirlemek için tıkla, kullanmak için onayla.
  • UYDU SALDIRISI – Bir konumu hedeflemek için haritayı kullan ve birkaç saniye boyunca dalgalar halinde yüksek hasar veren yıkıcı bir Uydu Saldırısı gönder.

SAGE (Çin)

Sage gittiği her alanda kendini ve ekibini inançta fiyat. Öldürülen silah arkadaşlarını hayata döndürme yeteneği ve agresif taarruzları bertaraf edebilmesiyle, cehennemvari savaş meydanında etrafına huzur verir.

  • YAVAŞLATAN KÜRE – Yana temas ettiğinde yavaşlatma sahası oluşturan bir radyanit küresi gönder. Sahanın içinde kalan herkes yavaşlar, mekana çakılır ve hareket ederken gürültü yapar.
  • BARİYER KÜRESİ – Devasa, sert bir duvar oluştur. Duvarı döndürmek için yeteneği kullanmadan evvel sağ fare tuşuna bas.
  • CAN KÜRESİ – Birkaç saniye içinde bir silah arkadaşını ya da kendini büsbütün güzelleştir.
  • DİRİLİŞ – Dost bir cesedi amaç al. Silah arkadaşını kısa bir müddetin akabinde külliyen güzelleşmiş olarak hayata döndür.

OMEN (???)

Omen gölgelerin içinde avlanır. Düşmanlarını kör eder, savaş ortamını uzunluktan boya kat eder ve paranoyanın, onun ne taraftan saldıracağını anlamaya çalışan rakiplerinin damarlarında gezinmesini sağlar.

  • PARANOYA – Düz bir hat üzerinde dokunduğu herkesin Görüşünü Kısıtlayan bir Ruh gölgesi yolla.
  • GÖLGE YÜRÜYÜŞÜ – Bir gecikmenin akabinde yakın bir aralıkta tekrar belir.
  • KARANLIK ÖRTÜ – Vardığı son noktada bir gölge kubbesi oluşturan zımnî, ruhtan bir küre at. Menzilini arttırmak için yükleme yapılabilir.
  • GÖLGELERİN İÇİNDEN – Haritanın rastgele bir yanını seçip oraya ışınlanıp tekrar biçim al. Işınlanma sırasında, öldüğü takdirde baştaki konuma geri dönecek bir Gölge olarak belirirsin. Işınlanma tamamlandığında kısa bir müddetliğine Cisimsiz olursun.

RAZE (Brezilya)

Bomba üzere bir kişiliğe ve kocaman silahlara sahip olan Raze, aramıza Brezilya’dan katılıyor. Baş göz dalan oyun üslubuyla düşmanları saklandıkları deliklerden çıkarmakta ve dar ortamları ”bam bam bam” temizlemekte üstüne yok.

  • BOMBOT – Düşmanları ararken duvarlardan seken bir tarayıcı robot yolla. Bir düşman tespit ettiğinde tarayıcı robot ileri yanlışsız atılır ve ölümcül hasar vererek patlar.
  • PATLAYICI ÇANTA – Yok edilebilen patlayıcı çanta fırlatır. Çanta tekrar etkinleştirildiğinde seni güçlendirir ve yakındaki düşmanlara orta ölçüde hasar verir. Kısa bir mühlet sonra zaten patlar.
  • RENK TESİRLİ BOMBA – Patlayan kesim tesirli el bombası atar. Birinci patlamayı üç ek patlama takip eder.
  • NEFES KESEN – Geniş bir yere yüksek hasar veren roketatarı kuşan ve nişan al.

REYNA (Meksika) * (Oyunla Birlikte Çıkacak Ajan)

Meksika’nın kalbinden kopup gelen Reyna, teke tek çatışmalarda düşmanını ezer ve aldığı her skorla daha da coşar. Yapabilecekleri büsbütün saf beceri gerektirir ve onu önemli formda performansa dayalı kılar.

  • AZLET – Ölmüş bir düşmanın ruh küresini tüketerek kısa müddetliğine hasar görmez ve görünmez hale gel.
  • SÖMÜR – Yakınlardaki bir ruh küresini tüket ve kısa müddetliğine süratle can yenile.
  • KEM GÖZ – Yok edilebilir, ruhtan bir küre kuşan. Göz, ona bakan tüm düşmanların uzağı görmesini mahzurlar.
  • İMPARATORİÇE – Kana susamış bir hale bürün. Bu haldeyken Seri Atış özelliği kazanır ve düşmanları daha rahat görürsün. Birini öldürdüğünde yeteneğin mühleti sıfırlanır.

HARİTALAR

BIND

  • Ortada alan bulunmayan iki bomba kesimi. Saldırganlar için direkt bomba kesimine çıkan iki yol bulunur. İki nahiye ışınlayıcılarla birbirine bağlanır.
  • Tasarım Gayemiz: Haritanın ortada kalan bir kesimi olmadığı için tek cepheli ışınlayıcılarla oyunculara süratli hareket imkânı sağlamak.

HAVEN

  • Üç bomba nahiyesi (orta nahiye de bomba bölgesi).
  • Tasarım Gayemiz: Orta yer o kadar değerliyse o devir neden oraya da bomba kurmuyoruz?

SPLIT

  • Tam ortada yüksekte bir merkez noktası vazifesi gören kuleler, dikey harita yerleşimi, simetrik bir merkez ve yukarı çıkmaya imkân tanıyan araçlar (tırmanma halatları) bulunur.
  • Tasarım Gayemiz: Bomba kesimlerini savunmak yahut ele geçirmek için en son kıymet taşıyan yan konumlar inşa etmek. İki amaç konuma bakan kuleler dikmek.

ASCENT* (Oyunla Birlikte Çıkacak)

  • Açık bir orta nahiyeye sahip olan üç koridor ve açılıp kapatılabilen kapılar bulunur.
  • Tasarım Gayemiz: Yüksek kaliteli “standart” ve taktiksel bir harita oluşturmak ve bu haritaya iki tarafa da dolaşmaya imkan sağlayan bir “orta alan” yerleştirmek.

SİLAHLAR 

BÜYÜCÜLER DE KURŞUN GEÇİRİR

Geliştirici ekibi “her şeyden evvel oynanış” yaklaşımını benimsediği için her duruma uyacak bir silah olması gerektiğine inanıyoruz. Cephanelikte çok güçlü ya da “en iyi” denebilecek bir silah olmasın. Her şey güç ve iktisat arasındaki dengeyi bulabilmeye dayansın.

CEPHANELİK:

TABANCALAR

  • Classic (oyuna başladığın temel tabanca)
  • Shorty (2 mermilik kesik pompalı tüfek)
  • Frenzy (otomatik tabanca)
  • Ghost (susturuculu ve çok daha isabetli bir tabanca)
  • Sheriff (güçlü bir altıpatlar)

POMPALI TÜFEKLER

  • Bucky (pompalı tüfek)
  • Judge (otomatik pompalı tüfek)

HAFİF MAKİNELİ TÜFEKLER

  • Stinger (yüksek atış suratına sahip, çok çokça geri tepmesi olan ve yakınlaştırarak nişan alındığında seri ateş eden hafif makineli tüfek)
  • Spectre (hafif makineli tüfek)

TAARRUZ TÜFEKLERİ

  • Bulldog (çok ziyade geri tepmesi olan ve yakınlaştırarak nişan alındığında seri ateş eden bir tüfek)
  • Guardian (yarı otomatik, kişisel bir nişancı tüfeği)
  • Phantom (susturuculu, isabetli, yüksek atış suratına sahip bir tüfek)
  • Vandal (çok ziyade geri tepmesi olan güçlü bir tüfek)

KESKİN NİŞANCI TÜFEKLERİ

  • Marshal (hızlı, levyeli keskin nişancı tüfeği)
  • Operator (Op) (güçlü ve yavaş sürgülü keskin nişancı tüfeği)

MAKİNELİ SİLAHLAR

  • Ares (hafif makineli tüfek)
  • Odin (ağır makineli tüfek)

Kaynak: Milliyet

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.